неделя, 6 януари 2008 г.

В началото

Чудно ми е било винаги когато трябва нещо да се започне.Никога не знаеш от къде, има смътна представа как, но по-важното знаеш крайната цел.
Не зная дали да пиша така че много хора да ме разберат или както започнах, да пиша така че Онова момиче за което става дума в заглавието само тя да ме разбере.
Всъщност това не е най-важното, тя е умна, била е и много чувствена така, че ще го усети със сърцето си.А вие моите няколко читатели можете да ми давате кураж и да ме съветвате къде бъркам защото все пак аз съм само един лекар, което ще рече един циник, и това с писането не ми е най-отдаващото ми се занимание.

Гледам снимките на слайд-шоуто ми /все пак съм с Windows Vista/ и се убеждавам за сетен път...Тя е прекрасна...

Обещавам да разкажа тук цялата история...
Така че... да започваме...

Няма коментари: