понеделник, 14 януари 2008 г.

Искам да знам какво е любовта

Искам да знам какво е любовта
Foreigner – “Agent provocateur” – 1984

http://www.vbox7.com/play:06df0b9a

Имам нужда от малко време,
До премисля нещата накрая
Добре е да чета между редовете
Това ще ми е нужно когато остарея.

И сега катеря тази стръмна планина,
Чувствам че света е стоварен на раменете ми
През облаците виждам любовта излъчва светлина
И тя ме топли когато живота ми е тъй студен.

В живота ми има толкова душевна болка
Не зная дали ще мога отнова да се изправя срещу нея
Но не мога да се спра сега, отидох почти докрая
За да променя този мой самотен живот.

Искам да знам какво е любовта,
Искам ти да ми я покажеш,
Искам да почувствам любовта,
И знам че ти можеш да ми я пощажеш.

Трябва да си дам малко време,
Малко, за да се огледам около себе си,
Няма къде да се скрия,
Изглежда че любовта накрая ме откри.

В живота ми има толкова душевна болка
Не зная дали ще мога отнова да се изправя срещу нея
Но не мога да се спра сега, отидох почти докрая
За да променя този мой самотен живот.

Искам да знам какво е любовта,
Искам ти да ми я покажеш,
Искам да почувствам любовта,
И знам че ти можеш да ми я пощажеш

Нека поговорим за тази любов
Искам да знам какво е любовта, любовта която чувстваш в теб
Искам да ми покажеш тази любов, И аз ще я почувствам по-силно
Искам да усетя какво е любовта, Ти просто не можеш да я скриеш,
Зная, можеш да ми я покажеш...

Покажи ми че любовта е истинска...
Искам да знам какво е любовта...

1 коментар:

Даниела каза...

"Птиците умират сами" от Колийн Макълоу - това е любовта!