четвъртък, 10 януари 2008 г.

Сънищата

Тази нощ не сънувах нищо.Не се случва много често, но този път така се случи.Кой ли знае как възникват сънищата? Може да са проекция на желаното в реалния живот, може да са предупреждения за това какво може да ни се случи? Знам ли... Но не сънувах нищо.Може просто да съм бил изморен.
Но пък обичам да сънувам.Понякога дори не е необходимо да заспивам за да сънувам.Често го правя, но изниква само един образ.Мил, красив и нежен. Може би за това понякога ми се струва че летя.Прекрасно е повярвайте ми! Рееш се в мечтите си, говори без да издадеш и звук дори.Дали и други хора го могат? Вероятно...
Как ми се иска да те науча мила моя и ти да летиш...Зная, опасно е, но е красиво. Та нали за това живеем, за да има красота около нас.
И точно като по поръчка по радиото пуснаха една прекрасна песен на Браян Адамс. Многозначително наречена "Cloud number nine".
Ех Браян и ти ли си летял като мен докато си я писал?

Няма коментари: